Pályázat
Pályázat

Pályázat

GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”

A kedvezményezett neve: KEMABO Kereskedelmi Marketing és Bonyolító Kft.

A képzések elnevezése és célja:

  • A képzés elnevezése: Együttműködés
    A képzés célja:A résztvevők egymással, vezetőjükkel és más területen dolgozókkal a munkavégzés során hatékonyan tudjanak együtt dolgozni.
  • A képzés elnevezése: MS Excel képzés
    A képzés célja: A képzési program célja az Excel magabiztos használatának elsajátítása.
  • A képzés elnevezése: Kommunikáció és konfliktuskezelés
    A képzés célja: A képzésben résztvevők képessé váljanak felismerni a konfliktushelyzeteket, és azokat hatékonyan kezelni, illetve képesek legyenek hatékonyan alkalmazni a mediációt.
  • A képzés elnevezése: Tárgyalástechnika
    A képzés célja: A résztvevők felfedezzék önmaguk tárgyalási képességeit, és az elsajátított ismeretek segítségével fejlesszék azt.
  • A képzés elnevezése: Vezetői kompetenciafejlesztés
    A képzés célja: A vezetői eszköztár gyakorlati ismereteinek mélyítése, cégspecifikus helyzetekben a szükséges eszköz felismerése, a vezetői kompetencia tárház bővítése, tudatos vezetői döntések meghozatalához szükséges gyakorlati ismeretek elsajátítása.

A szerződött támogatás összege: 5 494 800 Ft

Együttműködés képzés

A képzés részletes bemutatása: A vállalati együttműködés során gyakran merülnek fel problémák, amelyeket a munkavállalóknak közösen kell megoldani. Az együttműködési képzés célja, hogy fejlessze a dolgozók közötti kommunikációt, az információmegosztást és a csapatmunkát. Együttműködési stratégiák és együttműködést növelő módszerek elsajátítására ad lehetőséget, amely növeli az alkalmazottak közötti bizalmat, így végső soron hozzájárul a jobb üzleti eredményekhez és a hosszútávú üzleti sikerekhez.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • A képzés során a résztvevők, olyan technikákat tanulhatnak, amelyek fejlesztik a csapatban való munkavégzés készségeiket, például szerepek és felelősségek meghatározása, együttműködés a közös célok elérése érdekében.
  • A képzés segít a kreatív gondolkodás, a kollektív problémamegoldás és a kompromisszumkészség fejlesztésében.
  • A képzés során a dolgozók megtanulják, az érzelmek felismerését és kezelését, mások érzéseinek megértését és figyelembevételét, valamint a konfliktusok konstruktív kezelését.

MS Excel képzés

A képzés részletes bemutatása: Az MS Excel egy alapvető eszköz a legtöbb üzleti környezetben. A képzés célja, hogy a munkavállalók hatékonyan és hatásosan tudják használni az Excelt az adatok elemzése, prezentálása és kezelése során.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • A résztvevők megtanulják az Excel felületén a cellák, sorok, oszlopok kezelését, alapvető formázási technikákat, egyszerű függvények és képletek használatát,
  • Képesek lesznek az adattisztításra, rendezésre és szűrésre,
  • Az információ minél pontosabb átadása érdekében képesek lesznek kiválasztani, létrehozni és megformázni a megfelelő grafikont.

Kommunikáció és konfliktuskezelés

A képzés részletes bemutatása: A képzésben résztvevő megismeri a kommunikáció sajátosságait, technikáit, saját kommunikációs viselkedésmódját, és képessé válik annak fejlesztésére. A képzésben résztvevő képessé válik felismerni a konfliktushelyzeteket, és azokat hatékonyan kezelni, illetve képes lesz hatékonyan alkalmazni a mediációt.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • Asszertív kommunikációs készség fejlődik, a résztvevők képesek lesznek tudatosabban, az érzelmeiket megértve és megélve reagálni konfliktushelyezetekben és előrehaladást érnek el a konfliktusaik hatékony kezelésében.

A képzési program tartalma:

  • Kommunikációs alapok,
  • Asszertivitás,
  • Hatékony kommunikáció,
  • Konfliktuskezelés,
  • Mediáció.

Tárgyalástechnika képzés

A képzés részletes bemutatása: A tárgyalástechnika képzés célja, hogy a résztvevők fejlesszék készségeiket a hatékony és eredményes tárgyalások lefolytatásában. A jobb tárgyalási készségek javítják az üzleti kapcsolatok minőségét, növeli a vállalat hitelességét és piaci pozícióját. A képzés számos területet érint, az alapvető tárgyalási stratégiáktól kezdve a haladó technikákig. A résztvevők felfedezik önmaguk tárgyalási képességeit, és az elsajátított ismeretek segítségével fejleszthetik azt.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • A képzés segít a munkavállalóknak abban, hogy magabiztosabbak legyenek kommunikációs helyzetekben.
  • A képzésben résztvevő képes a tárgyalási technikák megfelelő alkalmazására.

A képzési program tartalma:

  • Tárgyalási folyamat megértése,
  • Célok és prioritások meghatározása,
  • Stratégiák, módszerek,
  • Kommunikációs eszközök a tárgyalás során,
  • Valós érdek és pozíció,
  • A tárgyalás dimenziói,
  • Elfogadási, megegyezési tartomány,
  • A tárgyalás irányítása,
  • Win-win megoldások keresése,
  • Kompromisszumok és alternatív megoldások kidolgozása,
  • Lezárási módszerek.

Vezetői kompetenciafejlesztés képzés

A képzés részletes bemutatása: A vezetői kompetenciafejlesztés képzés célzottan a vezetők és menedzserek készségeinek fejlesztésére irányul, hogy hatékonyabban tudják irányítani csapataikat, stratégiai döntéseket hozni, és hozzájárulni a vállalat sikeréhez. Ez a képzés átfogó ismereteket és gyakorlatokat biztosít a vezetői szerepek különböző aspektusaira vonatkozóan.

A képzésen során megszerezhető kompetenciák:

  • A résztvevők különböző vezetői stílusok megértésére lesznek képesek,
  • A képzések segítenek a vezetőknek jobban kezelni a belső és külső konfliktusokat, a különböző konfliktuskezelő módszerek elsajátításával,
  • A képzés során a vezetők olyan készségeket sajátítanak el, amelyek segítik őket az információk világos és hatékony átadásában, a csapat motiválásában, valamint a visszajelzések és iránymutatások nyújtásában,
  • A vezetők fejlesztése segíthet a vállalatoknak jobban reagálni a változó piaci körülményekre és elősegíteni az innovációt.

A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.03.31.